Bezprzewodowa myszka SilverCrest z Lidla

Jakiś rok temu zakupiliśmy w sklepie LIDL dwie ergonomiczne myszki SilverCrest. Były one używane dość intensywnie właściwie codziennie. Efekt naszego testu jest dość oczywisty i jednoznaczny.

Myszka ergonomiczna SilverCrest zakupiona w LIDLu

Myszki są rzeczywiście ergonomiczne i wygodne w codziennym użytkowaniu. Działają właściwie bez zarzutu do momentu aż boku nie zacznie wypływać klej, którym przyklejony był gumowy element. Kciuk i część ręki poklejona zostaje lepka mazią i właściwy muszka jest do wyrzucenia.

Wypływający klej z myszki

Owszem zdajemy sobie sprawę że marka SilverCrest to nie jest top ale chyba jednak LIDL powinien zdbaać trochę bardziej o jakość sprzedawanych tak nieskomplikowanych produktów jak myszka komputerowa.

Niestety nasza rekomendacja może być jedynie negatywna. Szkoda bo sama idea myszy ergonomicznych jest naprawdę OK ale wykonanie w tym wypadku fatalne.

UWAGA NA MOTOCYKL HUSQVARNA WRE 125 VIN:ZKHH200AAAV000142

Zbliża się sezon motocyklowy więc również wzrasta zainteresowanie zakupami motocykli. Niech niżej opisana sprawa będzie przestrogą dla kupujących i sprzedających. Sprawa dotyczy zakupu motocykla w Firma Motocyklowa GRECH ul. Wyspiańskiego 3, 48-300 Nysa.

Husqvarna WRE 125 ccm

Firma GRECH wystawiła do sprzedaży na portalu -sprzedajemy.pl- motocykl Husqvarna WRE 125 ccm z 2010 r. Data wystawienie to 3.styczeń 2010 nr. ogłoszenia 60530426. W ogłoszeniu zamieszczono informację między innymi, że przebieg to 10 km a motocykl jest sprzedawany z prawem do rejestracji. Co wg sprzedającego oznacza „z prawem do rejestracji”? Z uzyskanych informacji jest to sprzedaż na umowę zawartą pomiędzy kupującym a sprzedającym poprzednim właścicielem motocykla w tym wypadku z obywatelem włoskim. I tu jest pierwsze ostrzeżenie przed takim zakupem. Jeżeli ktoś zdecyduję się na taki zakup musi wiedzieć, że w sprawach spornych np. po 10 min awaria silnika z powodu wady ukrytej, nie bardzo można dochodzić swoich praw, gdyż pojawia się pytanie czy motocykl został zakupiony w firmie GRECH czy od właściciela włoskiego? Tak więc nasza rada to prosić w takim wypadku o upoważnienie do sprzedaży w imieniu innej osoby i pokwitowanie wpłaconej gotówki.

Po kilku dniach zakupiony motocykl trafił do innego serwisu z powodu trudności z odpalaniem a jak już motocykl zaczął pracować to przeważnie gasł. Wydawałoby się, że wystarczy regulacja gaźnika, gdyż według informacji sprzedający określił przebieg w ogłoszeniu na 10 km a kupującemu 1500km.

Motocykl za 9000zł z roku 2010 jak deklarowała firma GRECH ma 10 lat, więc drobne uszkodzenia lub zużycia części należy uważać za normalne. Serwis do którego trafił motocykl po pobieżnych oględzinach stwierdził miedzy innymi: brak mocowania 1-go uchwytu tłumika, brak osłony na zębatkę małą, brak nóżki bocznej ,zębatką mała i łańcuch nie tylko pokryte rdzą ale zużyte w takim stopniu , że podlegają wymianie. Zużycie układu napędowego przeczy też podanemu najwyższemu przebiegowi 1500km. Okazało się , że należy także wymienić akumulator, wymienić linkę sprzęgła która naprawiono awaryjnie poprzez zastosowanie końcówki skręcanej śrubą. Jeżeli chodzi o układ wydechowy to założono tłumik nieoryginalny oraz rozcinano a następnie spawano tłumik przedni /dyfuzor/ do tego tłumiki połączono kawałkiem obciętego węża do wody. Również sprężyny mocowania dyfuzora podlegały wymianie z uwagi na to , że jedna była nie do mocowania tłumików a druga naprawiana poprzez zrobienie zaczepu na urwanym końcu. Założono zużyte opony z roku 2013 więc mające 7 lat.

To spowodowało przypuszczenie, że nie wystarczy sama regulacja ale należy „zajrzeć” do silnika.

Po zdjęciu głowicy i cylindra można było przystąpić do pomiarów wskazanych w książce serwisowej producenta. Niestety okazało się wykonana naprawa wymiany tłoka jest niezgodna z danymi zawartymi w książce serwisowe producenta. Tu trzeba podkreślić , że nowsze modele Husqvarny wymagają bardzo dokładnych pomiarów przy wymianie tłoka czy cylindra.

Po pierwsze między tłokiem a cylindrem pozostawiono za duży luz. Założono tłok tzw. zamiennikowy bez wykonania dokładnych pomiarów. Po drugie nie dobrano odpowiedniej grubości uszczelki pod cylinder co spowodowało niezgodne z książką serwisową producenta ustalenie stopnia sprężania.

Doprowadzenia silnika do stanu zgodnego z książka serwisową oraz wymiana części mających znaczenie dla bezpieczeństwa użytkowania została wyceniona na około 8000 zł. Tak więc zakup motocykla i naprawa to 17000zł. Nie ma żadnych argumentów aby za taka kwotę nabyć motocykl, gdyż za kwotę 17000zl można zakupić motocykl z pierwszej ręki i to z salonu polskiego.

Tak więc zalecamy przyszły użytkownikom motocykli- przed zakupem należy sprawdzić motocykl w zaufanym serwisie i poprosić o pisemną ocenę . Jeżeli na macie takiego serwisu to polecamy umieszczenie w umowie zapisu np.- w wypadku ujawnienie w ciągu 7 dni od daty zakupu wad ukrytych lub napraw niezgodnych z książką serwisową producenta motocykl podlega zwrotowi a umowa kupna sprzedaży traci swoją ważność. Można też w umowie zawrzeć każdy inny zapis jaki podpiszą obie strony.Przed opublikowaniem tekstu piszący przesłał jego treść do Firmy Motocyklowej GRECH z prośbą o komentarz. Grech Firma Motocyklowa Rafał Hulboj Nysa – nie przesłała nam żadnej odpowiedzi.

LC

Czy hotel Złoty Groń z Istebnej naciąga klientów?

Otrzymaliśmy ciekawe informacje dotyczące hotelu Złoty Groń z Istebnej, a chodzi dokładnie o rozbieżności pomiędzy cenami oferowanymi na stronie a przy rezerwacji.

Nasz czytelnik próbował zarezerwować pokój na ferie zimowe, chodziło o początek lutego tego roku. Znalazł w Internecie ciekawy i dobrze oceniany obiekt i spróbował zarezerwować pokój. Wydawało się to bardzo proste skoro na stronie obiektu są wszystkie pokoje z podanymi cenami. Wybrał pokój nr 303 w cenie 790 PLN/doba ze śniadaniem.

pokój 303 w cenie 790 PLN/doba

I tu zaczyna się problem, w odpowiedzi na próbę rezerwacji otrzymał maila że cena jest jednak inna …. i zależy ona od od ilości osób nocujących.

270 zło do osoby

Na uwagę, iż podana na stronie cena jest inna czytelnik otrzymał także, krótkie wyjaśnienie.

270 zł za osobę a za dziecko 190 zł

W sumie jednak ta oferta naszemu czytelnikowi odpowiadała ponieważ chciał ferie spędzić sam jeżdżąc na nartach a ze zdjęci na stronie hotelu stok wyglądał wspaniale. Tym samy otrzymując ofertę mailem w cenie 270 zł/dobę zgodził się na nią. Ale wtedy hotel dokonał rekontry rozwiewając nadzieje.

Cena za pokój jednak 1080 zł

Reasumując, hotel na stronie podaje cenę 790 zł/dobę, potem zmienia ja na 270 zł za osobę na dobę aby w końcu skończyć na 1080 zł za osobę za dobę.

Sami Państwo oceńcie postępowanie hotelu, który przyciąga atrakcyjną cena aby potem ją dwa razy zmienić na niekorzyść klienta.

Pomimo prób nie uzyskaliśmy komentarza ze strony hotelu.

autonawigacje.pl z Legnicy

Tym razem po ponad roku użytkowania możemy opisać nasze doświadczenia z firmą Pana Remigiusza Pawlika z Legnicy – autonawigacje.pl oraz sprzęt jaki nam sprzedał.

Wszystko rozpoczęło się od poszukiwania zmienika radia/nawigacji, które zamiast standardowych funkcji sprzętu z roku 2005 tchnęłoby nowe życie we wnętrze samochodu i komfort jazdy. Po szybkim przeglądzie opinii i oferty wybór padł na firmę z Legnicy. Nie chcieliśmy ryzykować własnego montaży aby potem sprzedawca nie zarzucał nam że coś źle zamontowaliśmy, zdecydowaliśmy się zakupić sprzęt (kwota ponad 2000 zł) i montaż (kwota 430 zł).

Samo zamówienie i umówienie terminu przebiegło dość sprawnie, w umówione miejsce i o umówionym czasie podstawiliśmy pojazd i po kilku godzinach sprzęt miał być zamontowany. Nasze pierwsze obawy wzbudził bałagan jaki zastaliśmy w biurze firmy, walające się kartony, sprzęt poukładany na podłodze, zaufania to niestety nie wzbudziło.

Samochód był gotowy do odbioru tuż przed zamknięciem firmy, wiec odbiór musiał być szybki. Nasze pierwsze wątpliwości wzbudziło ustawienie kamery cofania, która pokazywała właściwie tylko powierzchnię drogi kilka metrów za samochodem. Nasze uwagi zostały skwitowane tym, że kamera to nie telewizor i ma działać jak dojeżdża się do przeszkody i to w niczym nie przeszkadza.

Już po kilku dniach wiedzieliśmy że kamera jest źle ustawiona i właściwie nie da się je używać. Obserwowany obszar to 2 może 3 metry. Jakoś własnymi siłami udało nam się poprawić kąt ustawieni kamery i było prawie dobrze. Ale zaczęły się problemy z tunerem TV – ponad połowy stacji telewizji cyfrowej nie udało się złapać. Sygnał bardzo słaby pomimo zastosowania dwóch anten na szybie. Tłumaczenie sprzedawcy że tam gdzie nie ma sygnału nie ma TV i właściwie to prawda, Tylko że stojąc pod nadajnikiem na Ślęży widząc go z odległości kilku kilometrów, mając w redakcji sygnał na 100%, tuner w samochodzie widzi ale tylko połowę stacji i to tych nie najlepszych. OK damy rade bez tunera tylko po co płacić za to kilkaset złotych dodatkowo.

Po kilku miesiącach problemy zaczęły narastać. Kamera zaczęła śnieżyć tak iż nie widać było praktycznie nic. Zgłoszoną reklamację bez oględzin kamery sprzedający skwitował odmową z powodu rzekomego umycia pojazdu myjką ciśnieniową,

Widok z kamery cofania

Skoro nie udało się nam załatwić sprawy polubownie zmuszeni byliśmy skierować sprawę do sądu. Sąd na jednej rozprawie przyznał nam rację i wydał nakaz zapłaty – już prawomocny. Niestety sprzedawca pomimo tego nie zapłacił zasądzonej kwoty i sprawa musiała trafić do komornika.

Nakaz zapłaty VGNc 509/19

To oczywiście nie jedyne problemy ze sprzętem zakupionym w firmie Pana Remigiusza Pawlika. Sprzedawany przez niego sprzęt jest kiepskiej jakości i o kiepskich parametrach technicznych. Użytkując wiele miesięcy zauważyliśmy, iż radio (Android) często zawiesza się co wynika zapewne z bardzo małej ilości pamięci uniemożliwiającej instalację czegoś więcej niż YouTube, Spotify i może uda się Netflix zainstalować. Interfejs użytkownika jest bardzo niespójny, raz jest to wygląd aplikacji raz wygląda jak jakaś nakładka z lat 90tych. Sprzęt często traci głos, niby gra nic nie słychać wymaga restartu. Kilka razy zdarzyło się nam całkowite zawieszenie i jedyny ratunek to było odłączenie akumulatora!!! Czytani płyt CD/DVD zależy od kaprysu – raz czyt raz nie czyta. Generalnie sprzedawany sprzęt jest słabej jakości o słabych parametrach a sposób instalacji pozostawia wiele do życzenia – pomimo iz miał to być sprzed dedykowany do konkretnego modelu auta.

Częsty widok … pomimo iż płyta DVD jest w odtwarzaczu

Niestety nie polecamy sprzedawcy ani sprzętu jaki oferuje. Nasza przygoda z zakupionym sprzętem się jeszcze nie zakończyła i do tematu może wrócimy.

Dane teleadresowe sprzedawcy: Remigiusz Pawlik FSC Pawlik Remigiusz al. Rzeczypospolitej 101/1E 59-220 Legnica REGON: 020487890 NIP: 894-257-51-47

ALLEGRO ZAKUPY – czyli pomyłka czy próba oszukania

Często kupuje na Allegro i bardzo odpowiada mi sposób w jaki można zakupić towar, opłacić dostawę. Ostatnio potrzebowałem wał korbowy do Harleya. Na allegro wystawiona była licytacja wału nr oferty 8104646483. Ofertę wystawił sprzedający „korweta”. W opisie podano: wał korbowy silnik 96″ Harley-Davidson NOWY, do tego były załączone 4 zdjęcia na których pokazano wał na oryginalnym opakowaniu. Po wylicytowania wału otrzymałem telefon od sprzedającego. W czasie rozmowy na moje pytanie poinformował mnie, że oczywiście wał jest nowy zdjęty z nowego silnika , bo silnik został przerobiony i tym samym wymieniono wał na mocniejszy. Jednak takie oświadczenie od razu wzbudziło moja ostrożność i postanowiłem, co polecam każdemu, po otrzymaniu paczki zrobić nagranie z jej otwarcia i sprawdzenia zawartości.

Niestety okazało się, że dostarczony wał nie tylko nie był nowy ale i zużyty w takim stopniu, że nadawał się jedynie na złom. Przedzwoniłem do sprzedającego, który jak to odczułem lekceważąco poinformował mnie, że zwróci mi pieniądze . I tak właściwie zakończyła się ta moja nieudana transakcja.

Nadal jednak nurtowało mnie pytanie czy była to pomyłka czy celowe działanie sprzedającego. Bo gdybym się nie znał na tym, założenie takiego wału skutkowałoby bardzo poważnym uszkodzeniem silnika włącznie z zablokowaniem. Powodem takiego stanu rzeczy były uszkodzenia na czopie w miejscu gdzie pompa olejowa tłoczy olej do smarowania łożysk dolnych korbowodów. Również jeden z korbowodów miał luz podłużny wyczuwalny ręką.

 Co by się stało gdyby w czasie jazdy zablokowany zostałby korbowód wału?

Z otrzymanej faktury wynika, że sprzedający „korweta” to nie kto inny jak firma: motocykle.rzeszow.pl, Krzysztof Czajka, Polska, woj. PODKARPACKIE, pow. Rzeszów, gm. Rzeszów, miejsc. Rzeszów, ul. kpt. Stanisława Betleja, nr 6  – dane uzyskane w ogólnie dostępnych danych CEIDG – gdzie między innymi podano kod wykonywania działalności gospodarczej 45.40.Z Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich.

Działalność Pan Czajka prowadzi od 1 kwietnia 2001 roku.

Biorąc te wszystkie dane, zachowanie Pana Czajki a również to, że właściwie nie podaje w CEIDG danych do kontaktu oraz na podstawie załączonych do artykułu zdjęć z aukcji, zdjęć dostarczonego wału, faktury, oraz wydruku z CEIDG do oceny czytających pozostawia czy Pan „korweta’ Czajka się pomylił czy próbował oszukać kupującego.

Wałbrzych: Interworks – Solid – Graczyk – Hajdasz – Biznesart ….

Otrzymaliśmy sygnał o kolejnej nierzetelnej osobie, która nie spłaca swoich długów od lat a stara się przedstawiać swoja firmę jako rzetelnego partnera.

Nie ma co ukrywać skoro Pani w sposób jawny kpi sobie z wyroków sądowych. Chodzi o Panią Małgorzatę Graczyk obecnie Hajdasz, udziałowca i wiceprezesa spółki „Interworks” z Wałbrzycha.

Pani Małgorzata Graczyk wielokrotnie wprowadziła w błąd swojego kontrahenta nie wywiązując się z zawartej umowy, w ocenie tego kontrahenta Pani ta próbowała go oszukać. Zapadł prawomocny nakaz zapłaty w 2009 roku, pomimo upływu 10- lat Pani Małgorzata Graczyk/Hajdasz nie zapłaciła kwoty należnej wyrokiem sądu.

Sprawa wyglądałaby jak tysiące podobnych w całym kraju ale okazało się że Pani Małgorzata Hajdasz (wcześniej Graczyk) została udziałowcem i wiceprezes spółki „Interworsk” z Wałbrzycha. A spółka tak – dokładnie Pan Grzegorz Hajdasz – wcześniej partner Pani Małgorzaty Graczyk i jej pełnomocnik, świadczy usługi związane z podpisem elektronicznym współpracując z firmą „Asseco Data Systems” S.A. z Gdyni.

Aż trudno nie zadać sobie słusznego pytania czy tak nie wiarygodna osoba jak Pani Małgorzata Hajdasz (Graczyk) związana z firmą „Interworks” (Solid) daje choćby najmniejszą gwarancję wywiązań się ze zobowiązań związanych ze świadczeniem pośrednictwa podpisu elektronicznego skoro od 10 lat nie wykonuje wyroku sądowego? Co na to spółka Asseco? Czy naprawdę do swoich klientów musi wysyłać tak niewiarygodnych partnerów? Czy musi powierzać czynności osobom, których wiarygodność finansowa jest zerowa?

Państwo Graczyk/Hajdasz od 2015 uciekają w kolejną spółkę, tym razem jest to „Biznesart” w, której Grzegorz Hajdasz jest prezesem a Małgorzata Hajdasz (Graczyk) jest prokurentem. Co ciekawe stroną spółki „Biznesart” jest strona spółki „Interworks” ….

Podajemy dane aby łatwiej było zidentyfikować Panią Małgorzatę Graczyk/Hajdasz i jej działalność gospodarczą z która jest związana:

SOLID Systemy Informatyczne dla firm
ul. Moniuszki 27
58-300 Wałbrzych
tel/fax: 748476724
gsm: 509512800
gg: 24262845
skype: interworkt001

Interwork Technologies Sp. z o.o.
ul. Prosta 15/1
58-304 Wałbrzych
www.interwork.pl
NIP: 8862914498
REGON: 020899060
KRS: 0000334812

Biznesart Sp. z o.o.
ul. Adama Mickiewicza 4
58-300 Wałbrzych
telefon: 509512800
REGON: 022432567
NIP: 8862983772
KRS: 0000545249
siedziba spółki wpisana do KRS:
ul. Prosta 15/1
58-304 Wałbrzych

GLOBKURIER z Katowic z problemami finansowymi?

Firma GLOBKURIER a tak naprawdę „GRUPA ZNATURY” Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach ul. Bogucicka 7, 40-226 Katowice, tel.: 32 700 37 26, fax: 32 700 36 50, NIP 222-087-28-90, REGON: 0000347353; świadczy usługi pośrednictwa wysyłki przesyłek kurierskich. Za pośrednictwem tej firmy można nadać także przesyłkę za pobraniem i wpakować się w problemy tak jak jeden z naszych czytelników.

Nadało on przesyłkę w dniu 17 lipca 2018 roku za pośrednictwem GLOBKURIER, realizowała to firma FedEx, przesyłka została doręczona 18 lipca 2018 roku, kwota pobrania 841,76 zł została pobrana od adresata. I od tej chwili zaczął się problem z firmą GLOBKURIER. Mijają kolejne tygodnie i kwoty pobrania nie ma. Sprawa jest cały czas wyjaśnia. Mija miesiąc od dnia dostarczenia przesyłki a firma nadal nie jest w stanie przelać ani wyjaśnić dlaczego kwoty pobranie nie zwróciła nadawcy. Kontakt z infolinią firmy GLOBKIURIER to rozmowa z głuchym telefonem, „sprawdzimy, odpowiedz udzielibyśmy na maila” i tak pod ponad miesiąca.

My także próbowaliśmy skontaktować się z firmą GLOBKURIER z Katowic, ale nikt nie miał czasu na wyjaśnienie problemu, poproszono nas o przesłanie treści materiału na adres mailowy kontakt@globkurier.pl. Nasuwa się ważne pytanie pytanie co jest powodem takiego zalegania z płatnościami przez firmę GLOBKURIER, czy są to problemy finansowe? Czekamy na odpowiedz a także sygnały od naszych czytelników.

PATIGROUP Leszno firma bez kontaktu i pieniędzy?

Firma „patigroup” z Leszna na Allegro sprzedaje od prawie 4 lata, większość komentarzy jest pozytywnych ale nie brakuje też masy negatywnych. Zgłosił się do nas kupujący który zakupił w w/w firmie lodówkę do wina. Po kilku miesiącach lodówka przestałą działać i to zaczął się problem. Kontakt telefoniczny z firmą okazał się nie możliwy ponieważ pod numerem telefonu: 691462232 cały czas zgłaszała się skrętarka automatyczna, na maile nikt nie odpowiadał. W końcu po kilku dniach ktoś wysłał numer 603774933, jako numer telefonu do serwisanta, który sprawę miał załatwić.

Serwisant stwierdził, że najlepiej to wymienić lodówkę i trzeba kontaktować się ze sprzedawcą … tylko jak się kontaktować jeśli sprzedawca bawi się w głuchy telefon. Po ponad miesięcznej przepychance i próbach nawiązania kontaktu ze sprzedawcą, klient zdecydował się na drogę sądową aby odzyskać ponad 1,5 tys zł za nie działająca lodówkę.

Czytając komentarze w sieci można dojść do wniosku, iż pokrzywdzonych przez firmę „patigrop” z Leszna jest dużo więcej.

Opinie

Opinie

Nam mimo wielokrotnych prób kontaktu nie udało się dodzwonić do firmy. Osoby pokrzywdzone przez firmę „patigrup” prosimy o kontakt z redakcją.

Namiary jakie udało się nam ustalić – które mogą być pomocne dla innych pokrzywdzonych.

PATI PATRYCJA RATAJCZAK
Bułgarska 12/8, 64-100 Leszno
tel.: 691462232, NIP: 6972114444
REGON: 302243430
PKO Bank Polski S.A.,
62 1020 3088 0000 8402 0088 3256
patigroup@wp.pl
patrycjajadach@wp.pl

Sylwia Muller
Bułgarska 12/8
64-100 Leszno

Firma Dora Dominik Ratajczak – Leszno
Kategoria Nie Skatalogowany w Leszno (WP)
Adres Kiepury 45, 64-100 – Leszno WP
telefon: 691462232, 691484103

UWAGA NA HONDA CB600F VIN ZDCPC41E0CF116635

Dzisiejsza historia jak wiele podobnych o zakupie motocykla. Do napisania artykułu skłonił mnie fakt, że motocykl został ponownie wystawiony do sprzedaży a ktoś kto kupi go nieświadomy jego wad może ulec wypadkowi i poważnym obrażeniom ciała. Nie wiem jak nazwać osobę ,która została poinformowana o wadach motocykla, jednak nad wszystko przedkłada chęć zysku ze sprzedaży uszkodzonego motocykla.

Motocykl ten to HONDA CB600F z roku 2012 nr.rej. TSZ56TE nr. VIN ZDCPC41E0CF116635

Motocykl był własnością firmy Krystyna Drożdżal ”TRANS-AUTO” 28-200 Staszów, Oględorska 70. Co ciekawe firma zajmuje się tylko sprzedażą i naprawą samochodów i motocykli, stąd można domyślać się, że motocykl był sprowadzony. Został on sprzedany dalej na fakturę nr. 13/2017 w miejscowości Staszów, niestety nie wiadomo kiedy po na fakturze brak daty wystawienia. Motocykl został sprzedany do firmy CENTRUM ZDROWIA ŚW.HILDEGARDY Patrick Jax , 61-655 Poznań ul. Murawa 26A, która ma wiele działalności w tym sprzedaż i naprawa motocykli.

Kolejny nabywca-sprzedawca to firma LESIK Marcin Lesikowski 60-689 Poznań ul.Obornicka 309 ,który też prowadzi działalność, sprzedaż i naprawa motocykli.
Motocykl kupował młody człowiek. Miał to być jego pierwszy motocykl. Pan Lesikowski chociaż nie znał stanu technicznego motocykla, nie skorzystał z serwisu dla potwierdzenia jego stanu bez „mrugnięcia oka” w fakturze napisał – cytuje: ”Sprzedający oświadcza iż pojazd jest bezwypadkowy i udziela 21 dni gwarancji na silnik, ramę oraz lagi„. Pan Lesikowski kupił od Pana Jax w dniu 07.06.2017 a już w dniu 11.06.2017 sprzedał za cenę prawie o 100% większą od zakupu. Osoba która kupiła motocykl w dniu 14.06.2017 zleciła oględziny i pomiar ramy i wówczas okazało się, że rama jest krzywa i dyskwalifikuje motocykl.

Po wielu telefonach dopiero po groźbie skierowania sprawy do organów skarbowych i sądu Pan Lesikowski zdecydował się zwrócić pieniądze i odebrać motocykl oczywiście
jak przystało na ‘zawodowego handlowca” po zapłaceniu 400zł za transport. Po przyjechaniu po odbiór okazało się , że nie wywiązano się z udokumentowania fakturą transportu 400zł. Po negocjacjach fakturę na koszt transportu przysłał meilem Pan Jax .

Na pytanie dlaczego faktury nie wystawił odbierający Pan Lesikowski padła odpowiedź, że obaj Panowie współpracują. Na pytanie czy ta współpraca polega na tym, że jeden kupuje motocykl a drugi odkupuje i sprzedaje dalej za 100% ceny więcej, nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

Tak więc nie polecamy opisanego motocykla a opisane firmy wg nas powinny zmienić podejście do klienta i zastanowić się czy kupiliby swojemu dziecku taki motocykl?

Na nasze zapytanie o skomentowanie sprawy , nie otrzymaliśmy żadnych odpowiedzi

JEEP GRAND CHEROKEE WK2 – ELWER76 – VIN: 1C4RJFDJ5DC625623

Pod nasz test poddaliśmy kolejnego Jeep (nasz słabość do Jeepów już chyba się uwidoczniła). Tym razem miał to być według zapewnień sprzedającego IDEALNY Jeep Grand Cherokee SRT8, kupiony i serwisowany w polskim salonie. Rzeczywiście pierwsze sprawdzenie potwierdziło, że samochód był kupiony w salonie i tam serwisowany. Wedle zapewnień sprzedającego, firma MEGAPOL Zbigniew Peryga z okolic Rzgowa koło Łodzi – auto jest bezwypadkowe i miało jakieś lekkie otarcie na jednych drzwiach. Wszystko wygląda pięknie, aż tak pięknie że postanawiamy sprawdzić co z autem jest.

 

Najpierw sprawdzamy historię pojazdu i jego serwisowania. Wszystko wygląda poprawnie i pozytywnie ale dotyczy poprzedniego, pierwszego właściciela. Obecny właściciel zakupił auto w grudniu 2016 roku i tu już historii serwisowania brak. Po podniesieniu auta na podnośniku sprawa staje się jasna, auto „bezwypadkowe” miało wypadek i to dość poważny. Świadczą o tym nie tylko nieoryginalne spinki do mocowania osłon, ale także przesunięte przednie zawieszenie (widać po położeniu śrub na zdjęciach poniżej), lewa przednia kierunkowa opona założona w przeciwnym kierunku jazdy, nieprofesjonalne roboty blacharskie ukryte pod osłonami. O tym, iż auto nie jest w idealnym stanie świadczą także przecieki pod nadwoziem. Generalnie możemy stwierdzić, iż auto przygotowane zostało do sprzedaży w sposób gospodarczy i w żadnym razie nie jest w stanie idealnym.

Nie polecamy zakupu opisanego auta, nie polecamy także sprzedającego Pana Zbigniewa Peryga firma MEGAPOL, ponieważ albo wprwadza potencjalnych kupujących w błąd lub też nie ma pojęcia jakie samochody sprzedaje. W naszej opini zarówno jedno jak i drugie dyskwalifikuje sprzedającego.

Poniżej prezentujemy zdjęcia i dokumenty potwierdzające naszą opinie.

Jeep_ELWER76_dokumenty